ZWROT czy jednak WYMIANA?

W Sklepie Internetowym LUXED.pl bezproblemowo dokonamy wymiany lub przyjmiemy zwrot.
Stajemy na wysokości zadania i realizujemy Wasze zlecenia w trybie ekspresowym, jeżeli tylko zastosujecie się do kilku prostych kroków.

W przypadku WYMIANY.

Napisz do nas wiadomość (biuro@luxed.pl)
Krótko opisz co nie spasowało w zamawianym produkcie i określ nam na co chcesz dokonać wymiany.
Możesz wymienić na produkt tańszy/droższy.
Pokierujemy Cię indywidualnie przez kilka prostych kroków w celu sprawnej wymiany.
Nie odsyłaj nam produktu przed uzgodnieniem warunków wymiany, jeśli tak zrobisz pozostanie Ci złożenie nowego zamówienia i odczekanie kilku dni na przekazanie pieniędzy na Twoje konto.

W przypadku ZWROTU

Gdy jesteś przekonany że wymiana nie pomoże, możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
W tym celu powiadom nas (biuro@luxed.pl)
Byłoby miło jakbyś napisał co nie spasowało w otrzymanym produkcie że chcesz go jednak zwrócić.
Czego potrzebujemy od Ciebie przy zwrocie?
Wypełnionego oświadczenia, najlepiej dołączonego od razu do przesyłki.
Tutaj nasz wzór: www.luxed.pl/ZwrotTowaru.doc
Do oświadczenia dopnij paragon (to ważne) który znajdziesz w przesyłce przy produkcie.
W spodniach paragony zazwyczaj chowamy do tylnej prawej kieszonki, w kurtkach czy niektórych bluzach paragony wkładamy do zapinanych/zamykanych kieszonek.
W przypadku innych produktów paragon jest przyklejony do papierowej metki lub umieszczony w dołączonej małej kopercie.
Nie zapomnij podać swojego numeru konta (26 cyfr) oraz ceny zwracanego towaru z oferty w której dokonałeś zakupu.

Maksymalny czas na zwrócenie środków na wskazane konto to 14dni, licząc od dnia odebrania przesyłki.
Wyrabiamy się jednak do 7 dni, zazwyczaj w 2-3 dni robocze.